Klachtenprocedure

Klachten 
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar Info@ciaobellafashion.nl. 

Garantie 
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling defect raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Indien het gebrek binnen de garantie valt (14 dagen), dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.

Wij bieden geen was garantie op onze artikelen. Mochten er na het wassen van je bestelde item(s) problemen ontstaan is dit eigen verantwoording.

Merk je dat er een productiefout of iets dergelijks in jouw ontvangen item(s) zit(ten) dan verzoeken wij je dit z.s.m. uiterlijk binnen 24 uur na ontvangst dit aan ons kenbaar te maken via de mail info@ciaobellafashion.nl middels foto’s.

Indien wij binnen 24 uur na ontvangst niets hebben vernomen dan geldt er geen garantie op lussen, haken, pullen en losse draden.